Září 2018

22.09.2018 18:41
  • Včelstva z našeho včelařského kroužku jsem převezl zpět na zimní stanoviště.
  • V polovině září jsem vyndal ze včelstev gabonové pásky a tím ukončil letní léčení proti varroáze.
  • Pomalu bude třeba připravit podložky a očistit dna úlů pro podzimní léčení včelstev.
  • Za naši základní organizaci jsem zpracoval žádosti včelařů na podporu včelařství.
  • Užívám si letošní lipový med. Když mi asi dva lidé nezávisle na sobě říkali, že jedí med samotný po lžících, moc jsem jim nevěřil. Letos jsem díky lipovému medu změnil názor a tento med u mě nekončí tedy jen na chlebu, pečivu nebo v kávě a čaji, ale tělo ho opravdu vyžaduje i samotný po lžících. K zahození není ani přidání tohoto medu do bílého jogurtu. Zaručeně jsem tím získal čistou potravinu bez aromat, což o většině ochucených jogurtů, zakoupených v tržní síti, v dnešní době říci bohužel nelze.

 

Zpět